Lønnsansvarlig

Sted
Oslo
Publisert
24. januar 2018
Søknadsfrist
Snarest
Kontakt
Camilla Lehne 93006255, Adele Macdonald 99216725
Posisjon
Spesialist
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Har du god erfaring fra lønns- og personalarbeid og liker å jobbe selvstendig?

Rentokil Initial er et av verdens største børsnoterte serviceselskap med ca. 28.000 ansatte, fordelt på 70 land. Virksomheten har hovedkontor i London. 

Vi gir global ekspertise, med lokal service som dekker hele Norge. 
 Vårt hovedkontor ligger i Oslo, i tillegg til kontorer i Trondheim, Stavanger og Bergen. I Norge er vi ca. 210 ansatte.

Rentokil Initial Norge har 3 forretningsområder:

  • Rentokil skadedyrkontroll (med mer enn 40 års erfaring i Norge)
  • Initial hygiene & matteservice
  • Ambius interiørbeplantning

Med disse tre forretningsområdene kan vi tilby kundene en totalløsning tilpasset bedrifts behov.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og utvikler ferdighetene til våre medarbeidere, for å møte utviklingen og de tjenestene kundene etterspør. Det handler om å kunne tilby en servicetjeneste, når og hvor kunden trenger oss.

 

På vegne av Rentokil Initial søker vi en dyktig lønnsansvarlig som vil ha et selvstendig ansvar for alt rundt lønn og personal i det norske selskapet. Vi ser etter deg som synes lønnsområdet er et spennende fagfelt, liker å holde deg faglig oppdatert og som tar ansvar og leverer i henhold til frister og krav. Du vil inngå i økonomiavdelingen som består av seks ansatte og rapportere til økonomidirektør. Avdelingen er kjennetegnet av godt miljø og  samhold. Rentokil Initial er en arbeidsgiver som er opptatt av at man skal trives på jobb og legger til rette for at hverdagen skal fungere godt for sine medarbeidere.

Arbeidsoppgaver:

  • registrering og kontroll av lønnsdata
  • lønnsutbetaling
  • kontroll av reiseregninger og utlegg
  • registrering og beregning av innberetningspliktige ytelser (naturalytelser, forsikring)
  • refusjoner fra NAV
  • ferieregnskap og ferieoversikter
  • sykemeldinger og fraværsrapportering
  • administrasjon av HR-området (arbeidsavtaler, stillingsbeskrivelser, CV’er, personalmapper)
  • inn- og utmelding av forsikrings- og pensjonsordninger
  • registrering/fratredelse av ansatte og innleide – opprettelse i lønnssystem, registrering i alle interne og eksterne systemer
  • oppdatering av personalhåndboken
  • uliker prosjekter knyttet til lønns- og økonomiområdet

Kvalifikasjoner:

  • ​utdannelse innen økonomi/administrasjon/HR, men lang og relevant erfaring kan veie opp for formell utdannelse
  • minimum 3 års erfaring med lønnskjøring og håndtering av personalrelaterte spørsmål
  • god kompetanse på lønn a-å
  • gode systemkunnskaper, vi bruker Huldt & Lillevik, Visma Expense og Navision
  • flytende norsk og god engelsk, muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

For å lykkes og trives i rollen må du være nøyaktig, selvstendig og faglig trygg. Du må ha evne til å dykke ned i detaljene, men også kunne løfte blikket. Det er viktig at du kan yte god service både internt og eksternt. At du er positiv og løsningsorientert, tydelig og initiativrik er viktige suksesskriterier. Det samme er evnen til å kunne kommunisere og samarbeide effektivt og godt på tvers av avdelinger og fagområder.

Vi tilbyr

Til den rette kandidaten kan Rentokil Initial tilby en utfordrende og spennende stilling i et internasjonalt og markedsledende selskap i sin bransje. Du vil bli en del av et dynamisk miljø med dyktige, engasjerte og ikke minst hyggelige kollegaer, hvor det er muligheter for både faglig og personlig utvikling. Selskapet holder til på Frysja/Kjelsås med gode parkeringsmuligheter. 

Det er ønskelig med rask oppstart i stillingen, tidligst 15. feb. og senest 15. mars.

For mer informasjon eller spørsmål om stillingen, vennligst ta kontakt med FABi ved Camilla Lehne, 930 06 255, eller Adele MacDonald, 992 16 725.
 Søknader behandles konfidensielt og vil bli fortløpende vurdert. Vi håper å høre fra deg!

Fabi er et konsulent- og rekrutteringsselskap med spesialisering innen økonomi, regnskap og finans, som tilbyr tjenestene rekruttering, konsulentutleie og management for hire. Fabi har siden 1995 vært er et ledende selskap innen sitt segment, og kjennetegnes av kundefokus, god kunnskap om kandidatmarkedet og dyktige ansatte. Fabi har kontorer i Stavanger og Oslo.

--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.

Lignende jobber

Lignende jobber