Gå til hovedinnhold

Denne stillingen har utløpt

Regionansvarlig

Arbeidsgiver
Systemkjøp AS
Sted
Oslo
Søknadsfrist
Snarest

Vis mer

Bransjer
Varehandel / Kjededrift / Merkevare / FMCG
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Stillingsopplysninger

Systemkjøp søker deg som vil bli vår nye regionsansvarlig for Østlandet

 


Systemkjøp er en av Norges største og den raskest voksende innkjøpskjede innen storhusholdningsmarkedet. Vår oppgave er å skape de beste rammevilkår for våre medlemmer, som skal gi medlemmene økonomiske og driftsmessige fordeler. Vi har i dag et innkjøpsvolum på over 1,7 mrd fordelt på ca. 3500 medlemmer over hele landet. Selskapet holder til i nye og moderne lokaler sentralt på Lysaker.

Systemkjøp søker deg som vil bli vår nye og fremragende regionsansvarlige for Østlandet                                                                   

Ser du for deg en variert og spennende arbeidshverdag hvor du skaper vekst til både nye og eksisterende medlemmer? Blir du motivert av å jobbe med utadrettet salg, samt inspirert av å skape gode resultater?

Systemkjøp fortsetter sin spennende vekstfase. Vi ønsker derfor å ansette en kommersiell regionsansvarlig for Østlandet som kan bidra til å fortsette den sterke veksten i medlemsmassen gjennom aktivt salg mot nye og eksisterende medlemmer.

Som person må du være selvstendig, strukturert, ha forretningsteft og være en god relasjonsbygger uten om det vanlige som kommuniserer godt med personer på alle nivåer. Du må ha gode analytiske evner og være vant til å arbeide systematisk, metodisk og målrettet for å oppnå resultater. Vi ser for oss en fremtredende, lidenskapelig og sulten regionsansvarlig.

Hovedoppgaver:

  • Utvikle og inngå nye avtaler med kunder innen storhusholdningsmarkedet
  • Øke omsetning gjennom nye og eksisterende medlemmer
  • Oppnå definerte budsjettmål
  • Følge opp nye og eksisterende medlemmer og medlemsavtaler hos leverandørene
  • Bidra til å utvikle og gjøre Systemkjøp kjent i markedet
  • Være Systemkjøp sitt ansikt ute i markedet
  • Treffe kundene der de er - reisevirksomhet

Kvalifikasjoner:

  • Utdannelse innen salg/marked, men relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Operativ salgserfaring med dokumenterte resultater
  • Fordel med bransjeerfaring fra storhusholdning/F&B
  • Meget gode norskkunnskaper, skriftlig så vel som muntlig
  • Gode engelskkunnskaper vil være en fordel
  • Generelt gode IT kunnskaper, og erfaring med bruk av CRM systemer i salgsarbeidet
  • Innehaver av førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

Vi ser etter en resultatorientert og ambisiøs selger som er sulten på suksess. Gjennom relasjonsbygging og struktur sikrer du proaktive og effektive salgsprosesser.

Vi tilbyr:

  • Spennende selskap i vekst
  • Meget godt arbeidsmiljø og dyktige kolleger
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • En mulighet til å være med på en reise i Norges raskest voksende innkjøpskjede!

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen kan du få flere opplysninger hos Partner i Capus Steinar Nilsen (991 00 436 / steinar.nilsen@capus.no) eller Researcher Kristian Carlstedt (452 94 338 / kristian.carlstedt@capus.no). For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken "Søk her". Du skal da fylle ut et kort skjema med personalia, samt laste opp søknad og CV.

 


--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.

Firma

Systemkjøp er en av Norges største landsdekkende innkjøpskjeder innen storhusholdningsmarkedet. Vår oppgave er å skape de beste rammevilkår for våre medlemmer, som skal gi medlemmene økonomiske og driftsmessige fordeler. Vi har i dag et innkjøpsvolum på over 1,5 mrd fordelt på ca 3300 medlemmer over hele landet. Selskapet er lokalisert i nye og moderne lokaler sentralt på Lysaker.

Finn oss
Website

Få jobbvarsler

Opprett et jobbvarsel og få tilpassede jobbanbefalinger rett i innboksen din.

Opprett varsel