Direktør Contact Center

Rekrutterer
Sted
Hyggen
Publisert
21. februar 2018
Søknadsfrist
Snarest
Kontakt
Solfrid Sæberg 93468164, Trude Osa 92684033
Posisjon
Toppleder
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Lindorff ble etablert i 1898 og er markedsleder i Norge innen fakturering og betaling, kredittopplysning, låneadministrasjon og porteføljeoppkjøp. En vesentlig del av vår kjernevirksomhet er å finne gode løsninger på betalingsutfordringer. Lindorff har ca 650 medarbeidere, fordelt på kontorer i Oslo, Røyken og Trondheim. Lindorff i Norge er datterselskap av Intrum (Intrum Justitia AB).

Lindorff og Intrum Justitia slo seg sammen 27. juni 2017 og ble til Intrum. Selskapet er nå bransjens ledende leverandør av tjenester innen kredittadministrasjon. Selskapet er til stede i 24 europeiske land, der 8000 medarbeidere jobber for å fremme en sunn økonomi. I 2017 hadde Intrum en proforma inntekt over 12 måneder på SEK 12,2 milliarder. Selskapet har hovedkontor i Stockholm, Sverige og er notert på Nasdaq Stockholm.

For mer informasjon, besøk www.intrum.com eller www.lindorff.com

Vi ser etter en dyktig, ambisiøs leder som vil få ansvaret for å løfte våre kundesentre til nye høyder, til det beste for våre kunder og sluttkunder. Du vil få overordnet ansvar for 150 medarbeidere og 12 avdelingsledere fordelt på våre to kundesentre på Røyken og i Trondheim. Som Direktør Contact Center vil du jobbe med å utvikle organisasjonen og medarbeiderne på tvers av fagområder og avdelinger. Du vil være ansvarlig for å levere effektiv og profesjonell drift, herunder å se muligheter og nye løsninger, og på den måten tilby våre kunder kundeservice i verdensklasse. 

Stillingen rapporterer til Direktør Operations og vil ha arbeidssted enten i Røyken eller i Trondheim. Reising må påberegnes.

Ansvarsområder

  • Strategi og forretningsplan for området
  • Følge opp og rapportere på KPI’r og SLA’er for å bidra til kontinuerlig forbedring av prosesser og tjenester
  • Gjennomføre initiativer som kontinuerlig forbedrer selskapets evne til å levere effektiv og profesjonell drift
  • Analysere kostnadsstrukturer og tjenestekvalitet for prosessoptimalisering og effektivisering
  • Identifisere og gjennomføre initiativer som forbedrer selskapets evne til å betjene og bygge relasjoner med sine kunder
  • Bygge gode relasjoner til viktige samarbeidspartnere internt i organisasjonen
  • Motivere, inspirere, utvikle og engasjere avdelingsledere og ansatte til å gjøre sitt aller beste hver eneste dag
  • Bruke teknologi og digitale muligheter til å videreutvikle tjenestetilbud og prosesser
  • Lederansvar for avdelingsledere og 150 medarbeidere

Kvalifikasjoner/kompetanse

  • Minimum 10 års relevant erfaring fra kundeserviceledelse, helst fra større profesjonelle organisasjoner
  • Relevant utdannelse på høyskolenivå
  • Erfaringer fra endrings- og utviklingsprosjekter
  • Flytende i norsk og engelsk
  • Erfaring fra fjernledelse er en fordel  

Personlige egenskaper

  • Trives med å være en synlig, tilstedeværende og tydelig leder som står i front og viser retning
  • Sterke kommunikasjonsegenskaper, både muntlig og skriftlig
  • Gode mellommenneskelige ferdigheter, motiverer, støtter og utvikler egne medarbeidere
  • Initiativrik, målrettet og med god gjennomføringsevne
  • Gode samarbeids- og relasjonsbyggende ferdigheter
  • Strategisk og med evne til å utfordre, være nysgjerrig og tenke nytt

Vi tilbyr

Vi tilbyr utfordrende arbeidsoppgaver, et godt og stimulerende arbeidsmiljø i Norges største kreditthåndteringsselskap, gode påvirkningsmuligheter, faglig og personlig utvikling, gode sosiale og administrative ordninger og konkurransedyktige betingelser.

 Alle søknader og henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver.

Søknadsfrist: 7. mars

--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.