Økonomi - og administrasjonsansvarlig

Sted
Økern/Løren
Publisert
11. februar 2019
Søknadsfrist
Snarest
Kontakt
Susanne Angell, 45449348
Posisjon
Spesialist
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Engasjement
Sektor
Privat

Økonomi - og administrasjonsansvarlig - Langvarig engasjement

OPUS er et ledende rekrutterings- og konsulentselskap på økonomistillinger for spesialister og ledere. Vi tilbyr våre kunder tjenester innen; management for hire, rekruttering og utleie på alle nivåer innen økonomi, regnskap, finans og ledelse. Våre rådgivere er siviløkonomer med erfaring fra økonomi og rekruttering. Dette gjør at vi bedre kan finne de rette økonomene til våre kunder. OPUS bidrar til karrieremuligheter for våre kandidater og økt verdiskapning for våre kunder. www.opus-consulting.no

På vegne av kunde er vi på jakt etter en Økonomi - og administrasjonsansvarlig til et svangerskapsvikariat på 12-14 måneder, med oppstart senest i løpet av mai. Du vil ha en allsidig stilling med stor bredde i oppgavene, og en synlig rolle i selskapet. Selskapets regnskapsførsel håndteres i morselskapet, men det stilles krav til at du har en god økonomi - og regnskapsforståelse. Sentrale oppgaver vil eksempelvis være månedelig rapportering, forecasting, utarbeidelse og oppfølging av budsjett, samt diverse administrasjons - og prosjektarbeid. 

Som person er du selvstendig, strukturert og har høy ansvarsfølelse. Du er også en god lagspiller, som evner å bygge relasjoner både internt og ekstern. Du vil i denne rollen jobbe tett med flere funksjoner i selskapet, og stillingen rapporterer til Administrerende Direktør. 

Ansvar og oppgaver:

  • Ansvar for den daglige økonomi - og administrasjonsfunksjonen 
  • Intern og ekstern rapportering
  • Budsjettering og forecasting
  • Kontering
  • Oppfølging av avdelinger og avdelingsledere
  • Innkjøp
  • Kontakt med revisor
  • Arrangering av styremøter, samt deltakelse
  • Diverse prosjektarbeid og analyser

Ønskelige kvalifikasjoner og erfaring:

  • Høyere økonomisk utdannelse
  • God økonomi- og regnskapsforståelse
  • Minimum 2-5 års relevant arbeidserfaring
  • Forståelse for drift og virksomhetsstyring
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper
  • Gode Excel kunnskaper

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig med driv
  • Gode samarbeids- og gjennomføringsevner
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Analytisk og strukturert
  • Proaktiv og energisk

Vi kan tilby:

  • En synlig og spennende rolle 
  • Varierte og utfordrende oppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser



--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.