Leder CRM og Kundeanalyse
- Arbeidsgiver
- Fremtind Forsikring AS
- Sted
- Oslo
- Søknadsfrist
- 20. mars 2019
Vis mer
- Bransjer
- Bank / Finans / Forsikring
- Arbeidstid
- Fulltid
- Jobbtype
- Fast
- Sektor
- Privat
Stillingsopplysninger
Er du en SMART leder innenfor CRM og Kundeanalyse?
Forsikringsløsninger for en ny tid
SpareBank 1 og DNB har gått sammen om å bygge et forsikringsselskap som skal kjennetegnes av digital innovasjon og fornyelse. Fremtind er allerede landets tredje største forsikringsselskap, og landets største med distribusjon gjennom bank.
Vi er i overkant av 900 medarbeidere som hver dag jobber med å lage produkter og tjenester som betyr noe i folks liv. Sammen med bankene, kundene og partnerne tar vi nå nye steg og forbereder oss på en ny og spennende hverdag.
Fremtind Forsikring har som mål å bli landets ledende forsikringsaktør og ta plassen som morgendagens forsikringsselskap med stort fokus på digitale løsninger basert på kundeinnsikt og –behov. Vi har i dag et høykompetent analysemiljø hvor avanserte modeller anvendes innenfor bl.a. digitale kundestrømmer, aktivitets- og hendelsesbaserte kundeprosesser, automatiserte arbeidsprosesser og prising, og hvor også et eget maskinlærings-/kunstig intelligens miljø har blitt etablert.
I forbindelse med ny organisering har vi etablert avdelingen CRM og Kundeanalyse hvor vi søker en faglig sterk og engasjert leder som kan utvikle avdelingen og dens medarbeidere til å bli et ledende miljø innenfor «customer analytics». Som leder vil du bli svært sentral i organisasjonen, og dine vurderinger og bidrag vil få stor betydning for Fremtinds utvikling.
Avdelingen har blant annet ansvar for å:
- Utvikle og forvalte avanserte modeller og kunde-/prosessanalyser som basis for en industrialisert tilrettelegging, produksjon og oppfølging av kundeaktiviteter og veksttiltak.
- Tilrettelegge for og bidra til å videreutvikle infrastruktur, som f.eks. customer data-/datascience plattform og systemutvikling i våre rådgiver- og kundeløsninger.
- Sikre at maskinlæring inkluderes i modellene/løsninger både i batch og i sanntid.
Du vil være en strategisk og operativ prosessdriver som sikrer god samhandling med og leveranser ut til de ulike markedsområdene i selskapet og til distributørene. Du vil lede en avdeling med svært selvgående og kompetente medarbeidere gjennom veiledning, tilrettelegging og utvikling.
Kvalifikasjoner
- Universitets-/høyskoleutdanning på masternivå innen statistikk/matematikk/økonomi/finans/IT
- Ledererfaring fra forsikringsvirksomhet eller lignende datadrevet kommersiell virksomhet
- Erfaring fra stillinger innenfor avansert dataanalyse er en fordel
Personlige egenskaper
- Lederegenskaper med evne til å drive prosesser
- Strategisk og analytisk vurderingsevne
- Kunde-, markeds- og forretningsanalytisk kompetanse
- Nysgjerrig, innovasjons- og endringsorientert
Vi tilbyr
- Spennende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
- Et svært godt arbeidsmiljø
- Moderne og åpne kontorlokaler i Oslo sentrum
- Konkurransedyktige betingelser
--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.
Firma
Forsikringsløsninger for en ny tid.
SpareBank 1 og DNB har gått sammen om å bygge et forsikringsselskap som skal kjennetegnes av digital innovasjon og fornyelse. Fremtind er allerede landets tredje største forsikringsselskap, og landets største med distribusjon gjennom bank.
Vi er i overkant av 900 medarbeidere som hver dag jobber med å lage produkter og tjenester som betyr noe i folks liv. Sammen med bankene, kundene og partnerne tar vi nå nye steg og forbereder oss på en ny og spennende hverdag.
- Sted
-
Oslo
NO
Få jobbvarsler
Opprett et jobbvarsel og få tilpassede jobbanbefalinger rett i innboksen din.
Opprett varsel