Key account manager

Rekrutterer
Sted
Oslo
Publisert
3. mai 2019
Søknadsfrist
Snarest
Posisjon
Selger
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Martela er det ledende selskapet i Norden innen optimalisering av arbeidsplasser tilpasset bedriftens medarbeidere og arbeidsoppgaver. Martela designer og produserer møbler, og leverer partnerprodukter fra anerkjente produsenter. Vi ser på arbeidsplassen som en mulighet, og tilbyr våre kunder Single Point of Contact gjennom heleprosessen via vårt Lifecycle konsept. Martela har en av bransjens mest omfattende møbelkolleksjoner, og vår filosofi er å designe produkter som varer i generasjoner. Vårt mål er at ansatte og kunder hver mandag morgen skal tenke "THANK GOD IT'S MONDAY". Les mer på: www.martela.no

Martela er inne i en svært positiv utvikling i Norge. Vi søker nå, til hovedkontoret i Oslo:

KEY ACCOUNT MANAGER

Martela presenterer et helt nytt konsept for salg av tjenester, møbler og innredning til kontor og skole. Til avdelingen Martela Lifecycle Sales, trenger Martela i Oslo en dyktig KAM.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Anbudsbesvarelser mot offentlig sektor.
  • Utvikle kundeporteføljen mot bedriftsmarkedet.
  • Salg og oppfølging av tjenester innen Martela Lifecycle-konseptet
  • Salg av Martela produkter og partnerprodukter
  • Oppfølging og kontakt mot eksterne interiørarkitekter
  • Budsjett- og resultatansvar
  • Gjennomføre mindre, mellomstore og større prosjekter mot egne kunder
  • Kundearrangementer, foredrag, messer og eventer
  • Salgsadministrasjon/CRM
  • Bygge oppunder ”Gjøre hverandre bedre” kulturen i Norge

 

Din profil:

  • God forretningssans og kreativ, med solide salgsresultater
  • Innovativ og aktiv, både i forhold til kunde, utvikling og løsninger
  • Ansvarsfull med sterk drivkraft
  • En god forhandler, lydhør og sosial
  • Evne til å skape, og utvikle gode relasjoner med både nye og eksisterende kunder
  • Bransjekunnskap er ikke et krav, men gjerne erfaring fra løsningssalg
  • Vårt salg er prosjektrelatert, det kreves derfor god struktur og nøyaktighet
  • Gode IT kunnskaper og kunne håndtere Office-verktøy
  • Gode engelskkunnskaper
  • Markedskunnskap og organisasjonsforståelse
  • Teamorientert
  • Positiv

 

Vi tilbyr:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Unikt arbeidsmiljø
  • Ledende produktsortiment
  • Spennende utviklingsmuligheter i et internasjonalt børsnotert selskap
  • Nordisk samarbeid

 

For ytterligere informasjon, kontakt Ivar Ødegaard på tlf. 901 77 668 hos Solér Executive AS. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver. Vi imøteser din CV og søknad via: post@soler.no, som merkes "12565". Søknadsfrist snarest.



--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.

Søk på Key account manager

Har du allerede lastet opp en CV? Logg på for å søke umiddelbart

Søk

Last opp fra datamaskinen din

eller importér fra lagring i nettskyen

Filtype: .doc, .pdf, .docx, .rtf - Størrelse: maks 1Mb


4000 tegn igjen

Informasjon og markedsføring

Vi ønsker å sende deg informasjon om andre tilbud og tjenester fra Dagens Næringsliv

Du kan når som helst melde deg av henvendelsene via en avmeldingslenke nederst i en av e-postene du mottar.


Når du søker på en stilling, vil vi sende søknaden din til den navngitte bemanningskonsulenten, som kan kontakte deg. Ved å søke på en stilling på DN Jobb godtar du våre vilkår og betingelser og retningslinjer for personvern. Du skal aldri bli bedt om å oppgi bankkontoopplysninger. Send oss en e-post hvis dette forekommer. Du vil aldri bli bedt om å oppgi bankkontoopplysninger. Hvis dette skjer, ber vi om at du sender oss en e-post.