Service Manager

Sted
Oslo
Publisert
19. november 2020
Søknadsfrist
Snarest, søknader håndteres fortløpende
Kontakt
Roald Wallestad, 22837750, 90156356, Anna Tjomsås, 97713629
Posisjon
Leder
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

OPUS er et ledende rekrutterings- og konsulentselskap på økonomistillinger for spesialister og ledere. Vi tilbyr våre kunder tjenester innen; management for hire, rekruttering og utleie på alle nivåer innen økonomi, regnskap, finans og ledelse. Våre rådgivere er siviløkonomer med erfaring fra økonomi og rekruttering. Dette gjør at vi bedre kan finne de rette økonomene til våre kunder. OPUS bidrar til karrieremuligheter for våre kandidater og økt verdiskapning for våre kunder. www.opus-consulting.no

Vi søker proaktiv og hyggelig Service Manager til å bli en viktig del av vårt team. Dine hovedoppgaver vil være å yte service internt og eksternt, samt å håndtere administrative oppgaver knyttet til våre rekrutteringsprosesser.

Vi ser etter deg som har erfaring fra administrasjon, service eller salg. For å lykkes i rollen er det viktig at du er initiativrik, løsningsorientert og at du liker å jobbe selvstendig. Det er en fordel om du har erfaring fra gjennomføring av prosjekter og evner til å prioritere og være strukturert. Vi ser gjerne at du også har interesse for rekruttering eller HR.

Vi kan tilby deg en interessant stilling med varierte oppgaver og mulighet til å styre hverdagen din. Du vil jobbe sammen med et team av dyktige kollegaer i et uformelt og hyggelig miljø. Vi holder til i flotte lokaler i Industriens- og Eksportens Hus på Solli Plass i Oslo sentrum.

Vennligst legg ved CV, kortfattet søknadsbrev, arbeidsattester og vitnemål fra og med videregående.

Søknader håndteres fortløpende og ønsket oppstart vil være i januar 2021.


Arbeidsoppgaver:

  • Yte service internt, og til våre konsulenter og kandidater
  • Styre den daglige møtevirksomheten inkl. produsere presentasjonsmateriell, klargjøring av møterom og mottak av kunder og kandidater
  • Ta i mot henvendelser på telefon
  • Fakturering og bistå med lønnskjøring
  • Bli systemeier og sørge for god elektronisk dokumenthåndtering og arkivering
  • Planlegge og gjennomføre tiltak og arrangementer
  • Kontaktpunkt for leverandører, samt ansvarlig for innkjøp 
  • Vedlikehold av nettside og markedsaktiviteter
  • Prosjektarbeid etter behov
  • Yte administrativ bistand i rekrutteringsprosesser


Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning
  • 2-5 års erfaring fra administrasjon, service eller salg
  • Gode IT-kunnskaper
  • Gjerne erfaring fra SharePoint og/eller Recruitment Manager
  • Fordel med erfaring fra prosjektledelse eller prosjektkoordinering
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper


Personlige egenskaper: 

  • Ha driv og være løsningsorientert
  • Hjelpsom og selvgående
  • Serviceinnstilt og profesjonell
  • Strukturert og proaktiv
  • Sosial og utadvendt
  • Lagspiller


Vi kan tilby:

  • En variert stilling som du vil ha mulighet å påvirke
  • Et godt arbeidsmiljø med hyggelige og dyktige kollegaer
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger (inkl. helseforsikring)
  • Flott kantine med høy standard og subsidierte priser
  • Aktiviteter og sosiale samlinger
  • Gode IT-systemer og verktøy
  • Dekket medlemskap på treningssenter
  • God kommunikasjon (rett ved buss, T-bane og tog)
  • Konkurransedyktige betingelser