Gå til hovedinnhold

Denne stillingen har utløpt

Er du ice sin nye Customer Retention Specialist?

Arbeidsgiver
Ice Communication Norge AS
Sted
Oslo, Nydalen
Søknadsfrist
24. februar 2021

Vis mer

Stillinger
Salg / Markedsføring
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Stillingsopplysninger

Helt siden vi lanserte mobiltelefoni og startet utbygging av Norges nye mobilnett har vi hatt ett mål for øyet; å utfordre det Norske mobilmarkedet til det bedre for deg – og alle mobilkunder i Norge.
Gjennom fem korte år som mobiloperatør har vi gått fra én kunde og én mobilmast, til 600 000 kunder og bygget Norges nye og moderne mobilnett. Et nett vi har bygget for å gi deg dekningen og hastigheten du trenger – til enda lavere pris.

I tillegg til å bygge eget nett og være Nordens hurtigst voksende mobilselskap fem år på rad, har vi satt Rollover og Rollover Deling på kartet. Vi har presset prisene, lansert Norges eneste gratisabonnement for barn og samtidig blitt kåret til mobilselskapet med den beste kundeservicen flere år på rad.
Du er grunnen til at vi hver dag går på jobb – med et ektefølt ønske om å gjøre en forskjell!

 

Ice – Customer Retention Specialist

Ice skal bli best på kundereisen og søker en selvgående og kreativ ressurs som er genuint opptatt av gode kundeopplevelser og økt mersalg. Som customer retention specialist trigges du av høy avkastning på gode aktiviteter mot egen kundebase, og du trives med å jobbe operativt og strategisk. Vår nye initiativrike medarbeider vil jobbe tett med flere avdelinger i ice, slik at vi er proaktive og leverer de beste kundeopplevelsene gjennom hele kundens livssyklus.
Du vil være en del av ice sitt Customer Lifecycle-team (B2C) som har ansvaret for å sikre gode kundeopplevelser og at kommunikasjon med kundene oppleves som riktig og relevant for hver enkelt kunde.  Avdelingen er også meget sentral i arbeidet med å redusere kundeavgang, samt øke mersalg og oppsalg på nye produkter og tjenester. 
Aktuelle kandidater har noen års relevant erfaring innenfor kundeutvikling og kundereise, samt markedsføring knyttet til dette.

Ansvarsområder:

  • Skape de beste kundeopplevelsene, og til enhver tid overvåke hva som må optimaliseres mot de ulike kundegruppene for å skape god kundelønnsomhet og en langsiktig relasjon med våre kunder.
  • Være ansvarlig for å planlegge, forberede og implementere en kundelivssyklus-strategi mot ulike segmenter og kanaler i vår kundebase
  • Sørge for optimal kommunikasjon mot de ulike kundegruppene i henhold til selskapets omni channel-strategi.
  • Gjennomføre operative ad-hoc aktiviteter
  • Verne om og forvalte merkevaren ice i alle aktivitetene

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning innenfor kommunikasjon, markedsføring eller økonomi
  • Minst 2 års relevant arbeidserfaring innen customer lifecycle management; retention og churn
  • Erfaring og kompetanse innen verdiøkende salg og tjenester mot eksisterende kunder i et omni channel-perspektiv
  • Trigges av innsikt- og resultatanalyse for innovasjon og være i forkant av behov i kundemarkedet
  • Erfaring med budsjettarbeid og kostnadskontroll, og målrettet arbeid mot avtalte KPI-er
  • Genuin faglig interesse, nysgjerrig og i forkant av den faglige utviklingen innenfor mersalg og kundeopplevelse
  • Forståelse for at salg og vekst skapes gjennom fornøyde, lojale og lønnsomme kunder
  • Flytende norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • God kompetanse i Outlook, Excel og PowerPoint og gjerne i Portrait

Personlige egenskaper:

  • En kommersiell og kundesentrisk person som er vant til å ha mange baller i luften og med sterk gjennomføringsevne og utholdenhet
  • Strukturert, analytisk, flink til å anvende teknologi for å skape bedre prosesser og den ultimate kundereisen
  • En lagspiller som utfordrer deg selv og andre når det trengs
  • Serviceinnstilt og løsningsfokusert
  • Positiv, liker høyt tempo og en god latter

Ice tilbyr:

  • Muligheten til å jobbe i et moderne teknologiselskap i sterk utvikling
  • Mulighet til å definere din egen arbeidsdag og rolle
  • Faglig variert stilling i et svært kompetent fagmiljø
  • Unike, spesialbygde kontorer i Nydalen som fasiliteter en aktivitetsbasert arbeidsmetode

Søknadsfrist: 24. februar, 2021

For ytterligere informasjon, ta gjerne kontakt med Partner Kristian Lennertzen (916 16 073 / kl@capus.no) eller Researcher i Capus Kine Arenberg (41 57 85 50 / ka@capus.no).
--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.

Firma

Hver dag bruker mer enn 600 000 kunder ice mobilnett til å ringe, streame, snappe, og chatte. Siden 2009 har vi levert unik arealdekning til mobilt bredbånd, og i 2015 lanserte vi mobiltelefoni og ble landets tredje mobiloperatør. Vi er Europas raskest voksende operatør og vi bygger Norges mest moderne mobilnett som er klargjort for 5G.

Great Place to Work: I 2018 og 2019 ble ice kåret til Norges 8. beste arbeidsplass, og i 2020 fikk ice 7. plass gjennom Great place to work, og har på kort tid blitt en betydelig utfordrer i mobilbransjen i Norge. Med deg på laget skal vi sørge for at ice forblir en unik og annerledes mobiloperatør. En mobiloperatør som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap!

Få jobbvarsler

Opprett et jobbvarsel og få tilpassede jobbanbefalinger rett i innboksen din.

Opprett varsel