Business Relationship Manager
- Arbeidsgiver
- NorgesGruppen IT og digitale tjenester
- Sted
- Oslo
- Søknadsfrist
- 16. mai 2021
Vis mer
- Bransjer
- Varehandel / Kjededrift / Merkevare / FMCG
- Stillinger
- Økonomi / Finans / Regnskap
- Arbeidstid
- Fulltid
- Jobbtype
- Fast
- Sektor
- Privat
Vi søker ny Business Relationship Manager, som motiveres av å sikre stabile og innovative IT-løsninger i landets ledende handelsforetak.
Vi ønsker å gi deg som kandidat et bedre bilde av hva jobben handler om. I denne podkasten intervjuer vi IT-direktør Tom Puntervoll-Pedersen og Tjenesteansvarlig Terje Lillegraven i NorgesGruppen om rollen, og hva de ser etter i denne rekrutteringen;
https://soundcloud.com/meyerhaugen/norgesgruppen-business-relationship-manager/s-MvbFH086J8m
NorgesGruppen ASA er et ledende handelsforetak innenfor daglige forbruksvarer. Våre konsepter i dagligvare er KIWI, MENY, SPAR og Joker. Deli de Luca, MIX og Jafs er servicehandelskonseptene. NorgesGruppen er også en ledende aktør innen storhusholdning og serveringsbransjen. ASKO, Engrosvirksomheten i NorgesGruppen, har ansvaret for den totale vareflyt fra produsent til forbruker.
Om jobben
I rollen som Business Relationship Manager vil du være overordnet ansvarlig for IT-tjenestene Lagerdrift og Lagerautomasjon. Hos oss kan du påvirke utviklingen i ASKO – en av Norges største logistikkvirksomheter med ambisjoner om å levere:
-
Bærekraftighet og klimanøytralitet
-
Effektiv logistikk til fornøyde kunder
-
Konkurransedyktig håndtering av hele varestrømmen
Arbeidsoppgavene vil være varierende, og vil inkludere;
-
Være en sentral rådgiver og sparringspartner for ledere i ASKO og NorgesGruppen IT og digitale tjenester
-
Ansvaret for å utforme IT-strategi/-målbilder og handlingsplaner for området, noe som krever tett dialog med forretning, interne fagpersoner og eksterne samarbeidspartnere
-
Drive beslutningsprosesser, og sammen med beslutningstakere gjennomføre prioriteringer
-
Være ansvarlig for at IT-løsningene innenfor Lagerdrift og lagerautomasjon er i samsvar med gjeldende krav til sikkerhet og governance
Hvem ser vi etter?
Følgende kriterier gir et bilde av kompetansen vi ser etter for å sikre at du vil trives og kunne utføre en god jobb;
-
Høyere utdanning fra høyskole eller universitet. Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
-
Svært gode kommunikasjons- og relasjonsbyggende evner, på norsk og engelsk skriftlig og muntlig
-
Du har god forretningsforståelse og evner å se brukernes behov samtidig som du har sterk interesse for IT og bruk av ny teknologi
-
IT-kompetanse, gjerne med erfaring fra løsningsdesign og arkitektur vil være en fordel – men det er ikke avgjørende at du har teknologiutdanning
-
Det er en fordel med erfaring med ledelse fra enten prosess, endrings-, eller prosjektledelse. Du kan gjerne ha bakgrunn fra konsulentvirksomhet eller større komplekse organisasjoner
For å lykkes og trives i rollen er det viktig å vite:
I årene fremover vil fagområdet gå gjennom en spennende endringsreise, hvor du vil være en sentral bidragsyter. Vi ser etter deg som trives med å være bindeledd mellom forretning og IT, liker å jobbe fremtidsrettet samtidig som du er tett på den løpende virksomheten, samt motiveres av å skape effektive og brukervennlige løsninger gjennom tverrfaglige team.
Hvorfor jobbe hos NorgesGruppen?
Våre verdier er profesjonell, brukerorientert, fremtidsrettet og arbeidsglede, disse verdiene skal kjennetegne oss i møte med kunden så vel som internt.
Vi kan tilby en spennende arbeidsplass med tunge fagmiljøer; hos oss er IT tett integrert i resten av verdikjeden og vi investerer mye i fremtidens løsninger. Bli med på vårt team og skap en enda bedre hverdag for våre kunder!
Utover dette kan vi tilby den rette kandidaten;
-
Muligheter til både faglige- og personlige utviklingsmuligheter i et spennende konsern
-
For å nevne noen av ordningene vi tilbyr har vi treningsstøtte og flere firmahytter, kantineordning, pensjon- og forsikringsordninger, inkl. helseforsikring
- I tillegg ønsker vi å fremheve at vårt arbeidsmiljø er preget av at det er høyt under taket, gode kollegaer og godt arbeidsmiljø. Vi har også flere faglige- og sosiale samlinger
- Vi utvikler og drifter fremtidsrettede IT-løsninger slik at maten kommer frem til butikker, sykehus og barnehager. Over hele landet. Hos oss er IT tett integrert i hele verdikjeden og vi investerer mye i fremtidens løsninger
- Nye moderne lokaler på Kalbakken (hvor denne rollen er lokalisert), og ved Skøyen i Oslo
Trivselsgraden er høy hos oss – og vi gleder oss til å ønske vår nye kollega velkommen!
Mer informasjon
Ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner Henrik Andersson i MeyerHaugen AS, for en uformell og konfidensiell prat om rollen. Du når ham via e-post henrik@meyerhaugen.no, alternativt kan Seniorrådgiver Gabriella Nyborg Hernando kontaktes via telefon +47 454 18 002 eller e-post gabriella@meyerhaugen.no.
Søknadsfrist 16. mai 2021. Søknader vurderes fortløpende.
--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.
Få jobbvarsler
Opprett et jobbvarsel og få tilpassede jobbanbefalinger rett i innboksen din.
Opprett varsel