Gå til hovedinnhold

Denne stillingen har utløpt

Business Controller

Arbeidsgiver
Securitas AS
Sted
Oslo
Søknadsfrist
09. august 2021

Vis mer

Bransjer
Annet
Stillinger
Økonomi / Finans / Regnskap
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Stillingsopplysninger

Securitas søker en serviceinnstilt og selvdreven Business Controller- nyutdannede er velkommen til å søke!

Securitas er verdens største sikkerhetsselskap med 370.000 medarbeidere i 46 land. Vi har 150.000 kunder verden over, der 150 av disse er globale kunder.

Securitas skal være den foretrukne samarbeidspartneren innen sikkerhetstjenester og løsninger som følge av fire definerte innsatsområder: Styrke våre medarbeidere, skape fornøyde og lojale kunder, levere beskyttende og innovative løsninger og levere med god kvalitet og effektivitet.

Kundenes behov for sikkerhetstjenester endres fra manuelle tjenester til løsninger som kombinerer manuelle tjenester og teknologi med moderne datadrevne verktøy.

Kompetente medarbeidere og fremtidsrettede løsninger har posisjonert Securitas godt for å møte disse behovene. Høy kundetilfredshet og godt partnerskap, kombinert med fremtidsrettede løsninger og tjenester, er nøkkelen til å lede bransjen inn i fremtiden.

Vi søker etter deg som ønsker å være med på å utvikle og optimalisere samarbeidet med nåværende og fremtidige kunder.

Du er opptatt av teknologi og digitalisering. Dine analytiske egenskaper gjør deg svært god til å se det store bildet, og du trives med å jobbe med detaljene i Excel.

Dette er en stilling hvor du kan kapitalisere på både din real- og formelle kompetanse. Du vil være en viktig bidragsyter i forbedringsprosesser, og stillingen jobber tett på og rapporterer til økonomidirektøren.

Arbeidsoppgaver:

  • Analysere og kvalitetssikre prognoser og periodiske regnskap
  • På bakgrunn av fastsatte KPI’er, utarbeide analyser og gjennomgå disse med de ansvarlige personene og påse at dette dokumenteres, rapporteres og at nødvendige tiltak iverksettes
  • Oppfølging og business review. Periodisk gjennomgang med ansvarlige personer, gjennomgang av tiltak og utvikling

Kvalifikasjoner:

  • Høyere økonomisk utdanning, gjerne siviløkonom eller i relevant fagfelt
  • 1-5 års erfaring, gjerne fra revisjonsselskap. Nyutdannede oppfordres til å søke
  • Gode Excel-kunnskaper og generelt god systemkompetanse/forståelse
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
  • God forståelse for prosesser og effektivisering av disse
  • Fordel med kjennskap til Power-BI

Personlige egenskaper:

  • Analytisk
  • Kritisk, evnen til å ikke akseptere alle svar
  • God økonomiforståelse
  • Selvgående
  • Gode samarbeidsegenskaper

Vi tilbyr:

  • Et stimulerende, uformelt og godt arbeidsmiljø i et internasjonalt selskap i sterk vekst og som ledende i sin bransje
  • En innflytelsesrik, spennende og til tider svært utfordrende jobb
  • Konkurransedyktige betingelser

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen, er du velkommen til å kontakte Capus ved partner Johannes Westersø tlf. 95 17 91 69. 

Søknader vil bli behandlet fortløpende.

Firma

Securitas er en kunnskapsleder innen sikkerhet med virksomhet i 47 land i Nord-Amerika, Europa, Latin-Amerika, Midtøsten, Asia og Afrika. Med mer enn 2000 avdelingskontorer og vel 355 000 medarbeidere utgjør vi en forskjell hver dag, året rundt.

Med våre tre ledestjerner ærlighet, vaktsomhet og hjelpsomhet har Securitas beskyttet liv og eiendom, sikret hjem, arbeidsplasser og samfunn siden 1929. Sammen med våre kunder og bransjeorganisasjoner jobber Securitas kontinuerlig med å forbedre sikkerheten i en verden der risikoene stadig endrer seg, noe som igjen stiller stadig større krav til det forebyggende sikkerhetsarbeidet. Avansert sikkerhetsteknikk og -personell veves sammen til heldekkende løsninger der hver detalj og person oppfyller kravene til kvalitet og kompetanse, for å skape trygghet og forebygge skader.

Finn oss
Website

Få jobbvarsler

Opprett et jobbvarsel og få tilpassede jobbanbefalinger rett i innboksen din.

Opprett varsel