Gå til hovedinnhold

Denne stillingen har utløpt

People & Organisation Manager

Arbeidsgiver
TOMRA Systems ASA
Sted
Asker
Søknadsfrist
3. august 2021

Vis mer

Bransjer
Industri / Produksjon
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Stillingsopplysninger

Vi leter etter en ny People & Organisation Manager som trives med å jobbe operativt

TOMRA ble grunnlagt på en innovasjon i 1972 som startet med design, produksjon og salg av automater (RVM) for automatisk innsamling av brukte drikkebeholdere. I dag leverer TOMRA teknologiledede løsninger som muliggjør sirkulær økonomi med avanserte innsamlings- og sorteringssystemer som optimaliserer ressursgjenvinning og minimerer avfall i næringsmiddelindustrien.

TOMRA har mer enn 100.000 installasjoner i over 80 markeder over hele verden og hadde en samlet omsetning på ~ 9,9 milliarder kroner i 2020. Konsernet sysselsetter ~ 4300 globalt og er børsnotert på Oslo Børs. (OSE: TOM).

For mer informasjon om TOMRA, se www.tomra.com

Vi ønsker å styrke vårt People & Organisation (P&O) team i Norge og søker derfor etter en P&O Manager. Vi ser etter deg som får energi av å ha ansvar for mange og ulike oppgaver, og som blir veldig fornøyd av å kunne huke av for «oppdrag vel utført»! Du verdsetter å skape gode, trygge relasjoner og blir engasjert av å inspirere kollegaer og samarbeidspartnere. Som P&O Manager får du ansvaret for operativ drift av P&O-oppgavene i Asker inkl. budsjett, arbeidsmiljø og personalansvar.

TOMRA Collection Solutions overordnede forretningsmål er å utvikle og levere verdens beste løsninger for enkel og effektiv innsamling av brukt drikkevare-emballasje. Vi er verdensledende i industrien med leveranser til mange land, og vi vokser raskt. Du vil være involvert i mange deler av en «employee life-cycle»: du har en nøkkelrolle i å sikre at vi har de riktige medarbeidere på plass til riktig tid, samt å utvikle og følge opp prosesser som topper det norske bidraget til å nå TOMRAs forretningsmål.

Du vil få jobbe med et super-dedikert team og med et bredt spekter av oppgaver. Din arbeidshverdag vil være preget av samarbeid på tvers av avdelinger i en organisasjon i drivende vekst og endring. Stillingen er plassert i People & Organisation Norge, rapporterende til SVP Head of People & Organisation Tomra Collection Solutions. 

Hovedoppgaver:

  • Ansvarlig for HMS, inklusive Arbeidsmiljøutvalg, gjennomføring av valg
  • Personalansvar for resepsjon og kantine, overordnet ansvar for renhold
  • Ansvarlig for fellesarealer
  • Ansvarlig for sosiale aktiviteter
  • Støtte og rådgivning til ledere i prosesser og personalsaker
  • Initiere og lede rekrutteringsprosesser
  • Ansvarlig for og utvikling av alle HR-verktøy/systemer/håndbøker
  • Drive kontinuerlig forbedringsarbeid og ta i bruk nye arbeidsformer og digitale løsninger
  • Ansvarlig for inngåtte pensjons- og personalforsikringer
  • Deltakelse i aktuelle prosjekter og løpende oppgaver i avdelingen
  • Ansvar for forberedelser og tilrettelegging av lønn
  • Ansvar for forberedelser og tilrettelegging for målstyring


Kvalifikasjoner:

  • Min. Bachelor innen HR eller lignende
  • Du har ca. 10 års erfaring fra lignende stillinger
  • Ledererfaring
  • Gode IT-kunnskaper, erfaring med systemimplementering og Office 365
  • Meget gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk


Personlige egenskaper:

  • Strukturert og løsningsorientert, med gode evner til å prioritere
  • Trygg og tydelig leder, med en motiverende og tillitsbasert lederstil
  • God til å drive arbeidsprosesser, og til å omsette planer til handling
  • Operativ og utviklingsorientert
  • Analytisk legning
  • Høy personlig integritet
  • Growth mindset
  • Evne til å lytte og raskt sette seg inn i nye problemstillinger, og til å formidle budskap på en forståelig måte
  • Sterk evne til å bygge relasjoner og opptre som en brobygger
  • Personlig egnethet for stillingen tillegges stor vekt


TOMRA tilbyr:

  • Profesjonelle utfordringer i et voksende, markedsledende teknologiselskap
  • Utmerkede fasiliteter med moderne treningsstudio, gratis parkering og vår egen sunne og varierte lunsjrestaurant
  • Praktisk beliggenhet i Asker - nær Oslo, Drammen og Sandvika
  • Meget gode muligheter for faglig utvikling og kompetansebygging gjennom deltakelse på relevante kurs og seminarer


Søknadsfrist: 03.08.2021.

Bare 2-4% av drikkevarebeholderne som forbrukes over hele verden blir samlet inn for resirkulering. TOMRA har en enorm mulighet til å sikre at vi holder enda flere flasker og bokser ute av havene, søppelfyllingene og gatene våre. TOMRA Collection Solutions toppmoderne teknologi reduserer materialforurensning og downcycling, og gjør det mulig for folk å spore den positive effekten av resirkuleringsarbeidet deres, slik at flere mennesker kan involvere seg i den voksende sirkulære økonomien.
Bli med på teamet vårt i hovedkontoret i Asker for å skape en mer bærekraftig fremtid.

For mer informasjon, kontakt Kristian Lennertzen, Partner i Capus, tlf.: +47 916 16 073 eller Stine Jørgensen, Rekrutteringsassistent i Capus, tlf.: +47 958 12 625. Vennligst bruk URL-en “Søk her” for å søke på stillingen.

Firma

TOMRA was founded on an innovation in 1972 that began with design, manufacturing and sale of reverse vending machines (RVMs) for automated collection of used beverage containers. Today TOMRA has ~85,000 installations in over 80 markets worldwide and had total revenues of ~ 6.1 billion NOK in 2015. The Group employs ~2,600 globally, and is publicly listed on the Oslo Stock Exchange. (OSE: TOM) The TOMRA Group continues to innovate and provide cutting-edge solutions for optimal resource productivity within two main business areas: Collection Solutions (reverse vending, material recovery) and Sorting Solutions (recycling, mining and food sorting). For further information about TOMRA, please see www.tomra.com

Finn oss
Website

Få jobbvarsler

Opprett et jobbvarsel og få tilpassede jobbanbefalinger rett i innboksen din.

Opprett varsel