Gå til hovedinnhold

Denne stillingen har utløpt

Customer Service Manager

Arbeidsgiver
Entra ASA
Sted
Oslo
Søknadsfrist
18. august 2021

Vis mer

Bransjer
Eiendom / Eiendomsmegling
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Stillingsopplysninger

Entra ASA er ett av Norges ledende eiendomsselskaper. Entras forretningsidé er å utvikle, leie ut og forvalte attraktive og miljøledende lokaler, samt utøve aktiv porteføljeforvaltning med kjøp og salg av eiendommer. Selskapet eier og utvikler cirka 1,4 millioner kvadratmeter, fordelt på 91 eiendommer. Markedsverdien av eiendomsporteføljen er ca 60 milliarder kroner, og selskapet er notert på Hovedlisten på Oslo børs. For mer informasjon, se www.entra.no

Customer Service Manager
Vi søker en erfaren Customer Service Manager som skal være med å lede og videreutvikle Entras servicesenteret. Enheten er i dag en viktig del av Entras driftsmodell og er høyt verdsatt av Entras leietakere. Som Customer Service Manager vil du få ansvaret for å utvikle servicesenteret til å bli en enhet som yter service og støtte både i kundegrensesnittet og mot interne prosesser. Du vil være med på å rigge servicesenteret for å være i stand til å implementere nye systemer, konsepter og servicetjenester. Sentrale arbeidsoppgaver vil være sentral håndtering av kundetjenester, mersalg av servicetjenester, kommunikasjonsaktiviteter mot leietakere og bygge en hospitality-kultur i Entra.

Vi søker deg som kan balansere mellom det å jobbe strategisk og operativt, og som har erfaring med forbedringsprosesser og ledelse av kundesenter. Som Customer Service Manager vil du ha en avgjørende rolle i vårt arbeid med Entras kundereise, storkundestrategi og hospitality-kultur i Entra.

Stillingen rapportere til Leder kundeservice og driftstøtte.


Ansvarsområder:

  • Aktivt bidra i videreutvikling og implementering av kundedialog og storkundestrategi
  • Personalansvar, herunder lede og utvikle servicesenteret og de ansatte
  • Førstelinje kontaktpunkt for alle driftsrelaterte henvendelser
  • Ansvar for god dialog i Entras eiendomsforvaltning, både interne og eksterne aktører
  • Videreutvikle og koordinere kommunikasjons- og markedsføringsaktiviteter som eksempelvis leietakerinformasjon via apper og digitale flater
  • Ansvar for Entra’s CRM-system og oppfølging av dette
  • Rapportering, herunder interne rapporter på KPI’er og datainnsamling
  • Lede og utvikle nye tjenester og produkter i avdelingen
  • Bygge en service og Hospitality kultur i selskapet


Kompetansekrav:

  • Høyere utdanning innen service, hospitality og/eller markedsføringsfag
  • Minimum 10 års erfaring, gjerne fra hospitality, forsikring, telecom eller liknende
  • Erfaring fra både strategisk og operativt kundeservicearbeid
  • Erfaring med rapportering og målrettet arbeid med KPI’er
  • Kompetanse innen relevante CRM/HR/ERP-systemer er en fordel
  • Meget god forretningsforståelse, kundesentrisk tilnærming
  • Solid ledererfaring med dokumenterte resultater
  • Erfaring med gjennomføring av forbedringsprosesser


Personlige egenskaper:

  • Har en motiverende og engasjerende lederstil
  • Meget serviceinnstilt og kundeorientert, motiveres av å jobbe etter nøkkeltall
  • Evne til å organisere og bruke internt og eksternt nettverk
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Innovativ og vilje til å utvikle avdelingen og systemer
  • Indentifiserer deg med og etterlever Entras verdier
     

Entra tilbyr:

  • En spennende og viktig jobb med faglige utfordringer og arbeidshverdag med varierte arbeidsoppgaver
  • Muligheten til å jobbe med noen av de mest spennende eiendomsprosjektene i Norge
  • En god arbeidsplass – Entras medarbeidere har en arbeidsglede på nivå med de aller beste arbeidsplasser i Norge (Ennova – Global Employee & Leadership Index)
  • Sosialt miljø med muligheter for trening, turer og andre aktiviteter
  • Konkurransedyktig betingelser
  • Moderne lokaler i Posthuset ved Oslo S
     

Entras verdier er: Tett på, nyskapende, ansvarlig og "ett lag". Verdiene representerer selve drivkraften i Entra. De motiverer til å levere gode resultater og veileder hvordan vi jobber med kunder, leverandører og hverandre. Verdiene skal være i daglig bruk og gi oss retning når vi skal ta beslutninger.

Søknadsfrist: tirsdag 18. august 2021

For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte Capus AS ved Partner Kristian Lennertzen på 916 16 073 / kristian.lennertzen@capus.no eller Rekrutteringsassistent Nanna Skjold på 977 88 713 / nanna.skjold@capus.no. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken «Søk på stillingen». Du må da fylle ut et kort skjema med personalia, samt laste opp søknad og CV.

Firma

Entra ASA er et av Norges ledende eiendomsselskaper. Forretningsideen er å utvikle, leie ut og forvalte attraktive og miljøledende lokaler, samt utøve aktiv porteføljeforvaltning med kjøp og salg av eiendommer. Selskapet eier og forvalter cirka 1,2 millioner kvadratmeter, fordelt på 96 bygg. Markedsverdien av eiendomsporteføljen var på ca. 32 milliarder kroner pr Q2 2016.
For mer informasjon, se www.entra.no

Finn oss
Website

Få jobbvarsler

Opprett et jobbvarsel og få tilpassede jobbanbefalinger rett i innboksen din.

Opprett varsel