Gå til hovedinnhold

Denne stillingen har utløpt

Key Account Manager - forsikring

Arbeidsgiver
SSG Norge AS
Sted
Oslo
Søknadsfrist
Snarest
Se flere kategorierSe færre kategorier
Bransjer
Håndverk / Bygg / Anlegg / Mekanikk
Stillinger
Salg / Markedsføring
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Stillingsopplysninger

Når vann og brann gjør skade på boliger, bygninger og annen eiendom er det SSG som kommer for å hjelpe. Vi har avtale med, og er en samarbeidspartner til, nesten alle forsikringsselskap i Norge. SSG reparerer alt fra små vannskader til store flom- og brannskader.  I tillegg utfører vi service og vedlikehold på tusenvis av eiendommer for borettslag, bedrifter, kommuner og privatpersoner i landet vårt. SSG Norge har i dag 29 kontorer fra Kristiansand i sør til Honningsvåg i nord, og vi utfører arbeid i nesten hele landet. Selskapet omsetter for ca. kr. 400 mill. og vi er i dag nesten 300 dedikerte medarbeidere.

Våre tjenester begynner og slutter med mennesker, vi har derfor satt et svært tydelig fokus på kompetanse og verdier hos våre ansatte. På den måten tilstreber vi å levere den beste service og faglige utførelse i bransjen hver dag.

Key Account Manager - forsikring

Vi har høye vekstambisjoner for årene fremover og styrker nå laget med å ansette en ansvarlige for våre største kunder. Du får ansvar for å videreutvikle samarbeidet med kundene som skal sikre en lønnsom omsetning til SSG. Du må samarbeide med driftsansvarlige i SSG samtidig som du skal utvikle målstyring og kvalitetsarbeid sammen med kundene. Stillingen rapporterer til kommersiell direktør.

Vårt kommersielle team huser 5 kollegaer med forskjellig bakgrunn og styrker. Det viktigste for oss er at du ønsker å være med på utviklingen, at du ser løsninger og muligheter, og kan bidra med å utvide vår horisont. For rollen er det ønskelig med noe bransjeerfaring, gjerne fra eiendom eller forsikring, men det aller viktigste er at du har god erfaring som KAM.

Både vi og bransjen er i endring - og det er viktig at du evner å gå opp nye stier.

Hos oss får du;

  • muligheten til å jobbe med de beste løsningene på markedet
  • muligheten til å påvirke selskapets fremtid
  • konkurransedyktig lønn
  • fleksibel arbeidstid
  • et godt arbeidsmiljø som er opptatt av å bygge kultur og stolthet

I SSG setter vi kompetanseheving i fokus og vi tilbyr interne og eksterne kurs. For riktig person finnes det alltid gode muligheter - SSG vil få frem gode talenter! Vi tar godt vare på det sosiale miljøet og folkene våre.

Dine viktigste oppgaver er å;

  • være SSG sin representant i møte med storkundene
  • sammen med drift sikre oppnåelse av avtalte mål
  • være oppdatert om markedet, konkurrenter og trender
  • være ansvarlig for relasjonen til kundene
  • sikre godt samarbeid med driftsavdelingene etter signering
  • opparbeide og inneha en solid forståelse for de systemer og rutiner som preger samarbeidet

I hovedsak vil kundene være lokalisert på Østlandet, men noe reising i Norge må påregnes.

Vi ønsker at du har;

  • erfaring som key account management
  • gjerne erfaring fra eiendom, skadeforsikring, takst og/eller skadesaneringsbransjen
  • prosjekterfaring innen bygg eller andre relevante områder

For å lykkes i rollen som KAM hos oss må du være forretningsorienter og resultatdrevet. Du må ha evnen til å se helheten og sørge for å opprettholde gjennomføringskraft.

Kontakt:

Arnfinn Berg, Senior Partner, mail: arb@sam-int.com eller mobil 91178955

Per Ellingsen, Managing Partner, mail: pbe@sam-int.com eller mobil 90524488


--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.

Firma

SSG utfører totalservice i forbindelse med alle skadetyper; brann- , vann- , uvær-, hærverk- og forurensningsskader. Når uhellet er ute gjelder det å handle raskt og effektivt. SSG sørger for å minimere følgeskader og redder verdier, slik at de totale kostnadene reduseres. Skadeservice er selskapets kjernevirksomhet, med en organisasjon som kan overta en skadesituasjon. Tjenestene begynner og slutter med mennesker, og SSG Norge AS har derfor satt et svært tydelig fokus på service- og fagkompetanse blant våre ansatte. Selskapet er tilgjengelig med 24 timers vakt, og deler informasjon med alle involverte i en skadesituasjon gjennom SSG 5C.

Finn oss
Nettsted

Få jobbvarsler

Opprett et jobbvarsel og få tilpassede jobbanbefalinger rett i innboksen din.

Opprett varsel