Gå til hovedinnhold

Denne stillingen har utløpt

Contract Manager

Arbeidsgiver
House of Control AS
Sted
Høvik, Bærum
Søknadsfrist
16. desember 2021

Vis mer

Stillinger
Økonomi / Finans / Regnskap
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Stillingsopplysninger

Ønsker du å bli bedre kjent med oss?
Se vår hjemmeside www.houseofcontrol.com

House of Control er et software as a service (SaaS) selskap, med store vekstambisjoner. Vi er 163 dyktige, engasjerte og stolte ansatte, fordelt på kontorer i Norge, Sverige og Danmark. Vi har en sterk organisasjonskultur hvor alle spiller en viktig rolle for å nå våre utviklingsmål. Høsten 2020 ble House of Control notert på Euronext Growth og vår strategi er å øke abonnementsporteføljen 30 prosent årlig, fra 200 millioner ARR i dag til 500 millioner i løpet av 2025. Det siste året har vi styrket tilbudet ved flere oppkjøp. Med en dedikert M&A avdeling vil vi fortsette å gjøre flere oppkjøp i tiden fremover, for å ytterligere styrke vår posisjon i markedet. Vi ligger meget godt an til å nå vårt ARR-mål i 2025, og vi gleder oss til å fortsette denne reisen!
 

Contract Manager søkes til ledende børsnotert SaaS-aktør

Vi trenger nå å styrke vårt Contract Management team. Vi søker etter en Contract Manager som brenner for kontroll, utvikling og kvalitet. Stillingen tilbyr gode utviklingsmuligheter og vi ser etter deg som er resultatorientert med et kommersielt fokus og god systemforståelse. Høres det spennende ut? Les videre!

Vi ser etter deg som ønsker en forretningsrettet og operativ rolle i et hyggelig og uformelt miljø. Du vil jobbe tett med selskapets CFO samt resten av administrasjonen/økonomiavdelingen. Rollen krever stor grad av selvstendighet og du må være en pådriver for å få gjennomslag ut i organisasjonen. For å trives og lykkes i rollen må du like å brette opp ermene og løse de utfordringene du blir stilt ovenfor.

Stillingen er lokalisert ved selskapets hovedkontor på Høvik i Bærum, og vil rapportere til CFO. For mer informasjon rundt denne muligheten ta kontakt med Intunor People ved rådgiver Venche Mydland eller daglig leder Markus Kleven Skustad.

Arbeidsoppgaver og ansvar

  • Ansvaret for intern kontraktsforvaltning og kvalitetssikring av data gjennom selskapets egenutviklede løsning Complete Control
  • Implementere og videreutvikle interne prosesser og rutiner tilknyttet avtalehåndtering
  • Håndtere nye kontrakter, oppsalg, utvidelser og fornyelser i samarbeid med selskapets Nordiske Hunter og Customer Success team
  • Organisere fakturering i månedsavslutning av selskapets kundeportefølje i samarbeid med eksterne regnskaps- og factoringpartnere i Norge, Sverige og Danmark.
  • Samarbeide tett med Analytiker Business Development og Product Development Manager samt øvrige stakeholders

Kvalifikasjoner og erfaring

  • Du har høyere økonomisk utdannelse
  • Du har 2 til 5 års relevant erfaring
  • Har du erfaring fra virksomhet med abonnementsinntekter er dette fordelaktig

Personlige egenskaper

  • Du er metodisk og leverer som avtalt
  • Du er strukturert og ser verdien av nøyaktighet
  • Du liker å ta beslutninger og gjennomfører disse      
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du må ha et kommersielt fokus

Vi er stolte av kulturen vår, hvor mulighet til å påvirke, profesjonalitet, genuint engasjement og humor står i fokus. Vi tilbyr deg fast ansettelse i 100% stilling med høy grad av fleksibilitet og påvirkningskraft.  Kontorene våre på Høvik er en sosial arena, hvor vi gjerne møtes for en is ved isdisken. Høres dette ut som en god match for deg? Da vil vi gjerne at du tar kontakt!

 

--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.

Firma

House of Control AS er et raskt voksende, norsk SAAS-selskap som hjelper virksomheter med å få kontroll på operasjonelle kostnader og forpliktelser. Vi har utviklet og leverer den skybaserte tjenesten Complete Control.

Gjennom hovedkontoret på Høvik i Norge og våre datterselskaper i Sverige og Danmark, betjener vi i dag over 1300 kunder i 60 land.

Våren 2015 kom det norske investeringsselskapet Viking Venture inn på eiersiden, og målet er å ta veksten og innovasjonstakten videre ut i verden.

Vi holder til i trivelige og moderne lokaler ca. fem minutters gange fra Høvik Jernbanestasjon rett utenfor Oslo. Vi har gode lønns- og arbeidsbetingelser, inkl. gode forsikrings- og pensjonsordninger.

Våre medarbeidere er engasjerte, og vi er stolte av et godt arbeidsmiljø og en sterk organisasjonskultur hvor alle spiller en viktig rolle for å nå våre utviklingsmål. Selskapet ble etablert i 2006 og har blitt kåret til Gaselle-virksomhet fire år på rad.

Få jobbvarsler

Opprett et jobbvarsel og få tilpassede jobbanbefalinger rett i innboksen din.

Opprett varsel