Gå til hovedinnhold

Denne stillingen har utløpt

Regnskapskonsulent

Arbeidsgiver
Selvaag Eiendom
Sted
Oslo
Søknadsfrist
6. januar 2023

Vis mer

Bransjer
Eiendom / Eiendomsmegling
Stillinger
Økonomi / Finans / Regnskap
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Stillingsopplysninger

Selvaag Eiendom søker ny Regnskapskonsulent!

Selvaag Eiendom utvikler, leier ut og drifter eiendommer med et bærekraftig perspektiv, til glede for kunder, samfunnet og fremtidige generasjoner. Selvaag Eiendom har i dag en eiendomsportefølje bestående av totalt 206 000 m2, til en verdi av MRD.5,7. Selskapet er en ledende aktør i markedet med utvikling, verdiutvikling og bærekraft som grunnsteiner. Majoriteten av investeringene er fokusert innen næringseiendom i Oslo-området.

Selvaag Eiendom AS er en del av Selvaag Gruppen som er et holdingselskap, organisert for å ivareta eierrollen i Selvaag-konsernet og datterselskapene.

Økonomiavdelingen i Selvaag Eiendom har ansvar for regnskapsføringen og den helhetlige økonomistyringen i Selvaag Eiendom AS. Eiendomsbransjen er i endring og selskapet jobber kontinuerlig med digitalisering og effektivisering av løsninger og arbeidsprosesser. Som regnskapskonsulent i selskapet får du mulighet til å være med på å påvirke hvordan økonomiavdelingen og selskapet møter fremtidens utfordringer.

Som regnskapskonsulent i Selvaag Eiendom vil du få ansvaret for egne selskaper (eiendommer) og foreta regnskapsførsel fra A til Å; fra fakturering og bilagsføring til utarbeidelse av årsregnskap og ligningspapirer. Du vil også bidra i budsjettprosessen for dine selskaper.

Stillingen inngår i et felles team på totalt 5 personer organisert under finans og økonomidirektør.

Arbeidsoppgaver:

  • Utarbeidelse av årsregnskap og ligningspapirer
  • Løpende regnskapsførsel og bilagsføring, samt fakturering
  • Avstemming og innrapportering av merverdiavgift
  • Periodeavslutning og rapportering
  • Oppfølging av kunde- og leverandørreskontro
  • Bidra i regnskapsmessige vurderinger knyttet til budsjettering, balanseposter og MVA
  • Adhoc-oppgaver og regnskapsmessig bistand for øvrig organisasjon

Kvalifikasjoner:

  • Høyere økonomisk utdannelse, fortrinnsvis innen regnskap eller revisjon
  • Erfaring fra tilsvarende stilling, gjerne innen eiendom
  • Kunnskap om MVA- og skatteregler for eiendomsselskaper er fordelaktig
  • God systemforståelse og Excel-kunnskaper

Egenskaper:

  • Evne til å jobbe effektivt og strukturert
  • Selvstendig, pliktoppfyllende og solid gjennomføringsevne
  • Kvalitetsbevisst i alle arbeidsoppgaver
  • Villig til å bidra med ekstrainnsats i hektiske perioder
  • Gode samarbeidsevner og høy grad av integritet

Selvaag Eiendom tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø, også på tvers av våre fagområder
  • Korte og effektive beslutningsveier
  • Varierte og interessante arbeidsoppgaver
  • En spennende og ansvarsfull stilling i et solid og miljøbevisst selskap
  • En organisasjon i kontinuerlig utvikling med ambisiøse mål
  • Inkluderende medarbeidere og et fremoverlent miljø

Søknadsfrist: 6. januar 2023
Arbeidssted: Ullern, Oslo

For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte Capus ved Rådgiver Snorre Helseth på 416 08 640 / sh@capus.no eller Rekrutteringsassistent Johanne Ingebrigtsen på 404 77 715/ johanne.ingebrigtsen@capus.no. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken «Søk på stillingen».

--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.

Firma

Selvaag Eiendom er et selskap i Selvaag Gruppen, og ansvarlig for alle eiendomsinvesteringer for utvikling og utleie av boliger, kontorer og handel/servering i Selvaag. Selvaag Eiendom har majoriteten av sine investeringer i Oslo-området, og har i tillegg investeringer i Baltikum og USA. Selskapet har en verdijustert balanse på 5,8 mrd og en verdijustert egenkapital på 2,2 mrd. Det er betydelige merverdier i selskapet.

Finn oss
Website

Få jobbvarsler

Opprett et jobbvarsel og få tilpassede jobbanbefalinger rett i innboksen din.

Opprett varsel