Regnskapsansvarlig
- Rekrutterer
- Grunnsteinen AS
- Sted
- Billingstad
- Publisert
- 13. februar 2023
- Søknadsfrist
- Søknader behandles fortløpende
- Posisjon
- Spesialist
- Bransjer
- Eiendom / Eiendomsmegling, Økonomi / Regnskap
- Stillinger
- Økonomi / Finans / Regnskap
- Arbeidstid
- Fulltid
- Jobbtype
- Fast
- Sektor
- Privat
Regnskapsansvarlig søkes til spennende boligselskap i vekst
Grunnsteinen er et selskap som driver med utleie av nye leiligheter. Vi har to boligkonsepter, henholdsvis «Hjemom» og «Leva». Hjemom er ordinære boliger for utleie, Leva er boliger med noe mer. Her finner du vertskap, fellesarealer og gjesteleiligheter. Grunnsteinen har ca. 500 leiligheter under produksjon, og overtar flere bygg høsten 2023. Markedsområde strekker seg fra Asker i sør til Jessheim i nord. Selskapets hovedeier er Fastighets AB Balder. Vi er i dag fire ansatte med lang erfaring innen eiendom. I løpet av 2023 vil teamet bli utvidet med flere ansettelser. Selskapet er lokalisert på Billingstad i Asker.
I Grunnsteinen er vi et ambisiøst og dynamisk team som jobber tett sammen i det daglige. Vi ser nå etter en faglig dyktig og selvstendig kollega som Regnskapsansvarlig for alle gruppens selskaper. Dette inkluderer eierselskap, morselskaper og boligselskaper. Personen vil også være sentral for støtte av drift, inkludert rapportering og administrasjon, samt å implementere et nytt regnskapssystem. Du blir en del av et lite og kompetent team, som skal vokse med fremtidig porteføljeutvikling. Den rette personen for rollen har eiendomsinteresse, evner å jobbe selvstendig, men ønsker samtidig å skape et sosialt miljø på arbeidsplassen.
Arbeidsoppgaver:
- regnskapsførsel, kvalitetssikring og rapportering av regnskap herunder prosjektregnskap, mva, faktura og lønn
- årsregnskap, herunder konsolidering / konsernregnskap, og ligningspapirer
- utføre periodiske avstemminger og kontroll av resultat og balanse, herunder sørge for korrekte periodiseringer og avsetninger
- avstemming og bankoppgjør
- videreutvikle og forbedre interne rutiner og prosesser
- ansvarlig for implementering av regnskapssystem og videreutvikling av dette
- deltakelse i styremøter og oppkjøpsprosesser
- koordinering og kommunikasjon med eksterne kontaktpunkter, deriblant revisor, bank og leietakere
- ad hoc regnskaps- og administrasjonsoppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
- relevant økonomisk utdannelse
- erfaring fra regnskap A-Å
- du har interesse for og/eller erfaring med eiendom
- god systemforståelse og er komfortabel med digitale verktøy
- god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som er strukturert og nøyaktig i ditt arbeid, og som trives med en dynamisk og variert hverdag. Du er en person som trår til der det trengs, du er serviceinnstilt og tar initiativ. Videre er det viktig at du liker å jobbe selvstendig, samtidig som du evner å bygge relasjoner til så vel kolleger som selskapets forretningsforbindelser og leietakere.
Vi tilbyr:
- en spennende stilling i et selskap med langsiktig perspektiv, kompetent fagmiljø og sterk vekst
- et godt og trivelig arbeidsmiljø med korte beslutningsveier
- selvstendig rolle, med sparringsmuligheter
- konkurransedyktige vilkår og gode betingelser
- stor grad av fleksibilitet og mulighet til å påvirke egen hverdag
Virker dette interessant ber vi deg, i henhold til GDPR, søke via www.financepeople.no. Ved spørsmål kan du kontakte FinancePeople ved Andreas Kleiven på mobil 948 87 566/andreas@financepeople.no.
Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Vi håper å høre fra deg!
Kontakt
Andreas Kleiven
Rådgiver
Andreas.kleiven@financepeople.no
+4794887566
--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.