Chief Customer & Delivery Officer
Stillingsvarsling
Motta stillingsvarsel når vi legger ut tilsvarende stillinger.
LEDENDE IT TJENESTELEVERANDØR – SELSKAP I VEKST – LEDERANSVAR
Ironstone er et ambisiøst og innovativt selskap som utfordrer det etablerte IT-markedet med høyteknologiske skyløsninger som bygges på toppen av Microsoft-produkter. Og etter hva kundene våre sier, er vi ganske gode på det! Siden 2016 har vi vokst fra en start-up til en seriøs scale-up med 106 millioner i omsetning i 2022 og solide eiere – Komplett.
Stillingen rapporterer direkte til administrerende direktør og sitter i ledergruppen.
Overordnet ansvar i stillingen:
- Lede kundebehandlingsteamet og lede leveransen (prosjektimplementering) av administrerte tjenester etter at kontraktene er signert for våre SMB- og bedriftskunder i Norge og Sverige
- Ansvarlig for kundestøtte, teknisk konto administrasjon og kundedrift. Hovedoppgaven er å sikre riktig kundetilfredshet til et balansert kostnadsnivå
- Opprette og implementere en kundesuksess-strategi, inkludert kontinuerlige forbedringer av effektivitet, budsjetter og prosesser mens vi skalerer
- Sikre høy kundetilfredshet til et balansert og effektivt kostnadsnivå. Sørge for at teamets prosesser og oppgaver utføres effektivt
- Rekruttere, utvikle og lede kundesuksessteamet ved å administrere ressursplanlegging og løse begrensninger
- Ansvarlig for et team på 10 teknisk avanserte skyeksperter og ingeniører som utfører kundeimplementering, 3. linjestøtte, tjenesteutviklingsoppgaver og forhåndssalgsstøtte. Hovedoppgaven er å sikre effektive og raske leveringsprosesser, med tilsvarende ressursplanlegging av våre skyeksperter og skyingeniører
- Rekruttere, utvikle og lede et leveringsteam med høy kaliber som administrerer ressursplanlegging og begrensninger, og sikrer at teamets prosesser og oppgaver utføres effektivt
- Opprette og implementere en prosjektleveransestrategi, inkludert kontinuerlige forbedringer av effektivitet, budsjetter og prosesser mens vi skalerer
- Håndtere implementeringsprosjektets tidslinjer, budsjetter og kvalitet
- Bygge partnerskap og samarbeide med teamledere for å utvikle gode driftsrutiner
Utdannelse:
-
Bachelorgrad eller høyere innen IT, forretningsadministrasjon eller et annet relatert felt. Relevant erfaring i kombinasjon med annen høyere utdannelse kan også vurderes
Erfaring:
- Erfaring med å lede og utvikle team av høyt kvalifiserte fagpersoner
- Dokumentert suksess med å utforme og implementere strategier for kundesuksess og levering av IT-tjenester
- Bevis på tidligere resultater med å oppnå vekst, effektivitet og kundetilfredshet i tidligere stillinger
- Erfaring med å håndtere komplekse kundeutfordringer og løse dem på en effektiv og tilfredsstillende måte
Personlige egenskaper:
- Sulten og utfordrende profil som liker å fokusere på kontinuerlige forbedringer
- Evner å tenke og forstå verdikjede fra ende til ende
- Strukturert og prosess styrt
- Tar ideer og operasjonaliserer disse for videre skalering
- Gode lederegenskaper og dyktig til å kommunisere muntlig og skriftlig
- God kommersiell forståelse og evne til å arbeide både strategisk og operativt
- Analytiske egenskaper
- Høy arbeidskapasitet
- Være en viktig pådriver i organisasjon
Vi tilbyr:
- Mulighet til å bygge unike kundereiser & sørge for at Ironstone leverer “state of the art” tjenester
- Mulighet til å jobbe hos en ledende IT-tjenesteleverandør og Microsoft Gold Partner med Komplett Group som langsiktig eier
- Flat og smidig organisasjon hvor ting skjer raskt
- Fleksibilitet i arbeidstid og plassering (hybrid/hjemmekontor)
- Kontorer 3 min fra Oslo S og sentralt i Stockholm (vi flytter inn i nye lokaler ved Stortinget med kantine og treningsrom september 2023)
- Konkurransedyktig lønn og goder
- En av markedets beste forsikringer, pensjon og alt det der
- Vi dekker trening, bredbånd og telefon
Kontaktinformasjon:
Markus Levang Johnsen
Business Support
post@ruud-executive.no