Chief Customer & Delivery Officer

Rekrutterer
Sted
Oslo
Publisert
fredag 26. mai 2023
Søknadsfrist
Snarest
Bransjer
IT / Tech
Arbeidstid
Fulltid
Jobbtype
Fast
Sektor
Privat

Stillingsvarsling

Motta stillingsvarsel når vi legger ut tilsvarende stillinger.

LEDENDE IT TJENESTELEVERANDØR – SELSKAP I VEKST – LEDERANSVAR

Ironstone er et ambisiøst og innovativt selskap som utfordrer det etablerte IT-markedet med høyteknologiske skyløsninger som bygges på toppen av Microsoft-produkter. Og etter hva kundene våre sier, er vi ganske gode på det! Siden 2016 har vi vokst fra en start-up til en seriøs scale-up med 106 millioner i omsetning i 2022 og solide eiere – Komplett.

Stillingen rapporterer direkte til administrerende direktør og sitter i ledergruppen.

Overordnet ansvar i stillingen: 

  • Lede kundebehandlingsteamet og lede leveransen (prosjektimplementering) av administrerte tjenester etter at kontraktene er signert for våre SMB- og bedriftskunder i Norge og Sverige
  • Ansvarlig for kundestøtte, teknisk konto administrasjon og kundedrift. Hovedoppgaven er å sikre riktig kundetilfredshet til et balansert kostnadsnivå
    • Opprette og implementere en kundesuksess-strategi, inkludert kontinuerlige forbedringer av effektivitet, budsjetter og prosesser mens vi skalerer
    • Sikre høy kundetilfredshet til et balansert og effektivt kostnadsnivå. Sørge for at teamets prosesser og oppgaver utføres effektivt
    • Rekruttere, utvikle og lede kundesuksessteamet ved å administrere ressursplanlegging og løse begrensninger
  • Ansvarlig for et team på 10 teknisk avanserte skyeksperter og ingeniører som utfører kundeimplementering, 3. linjestøtte, tjenesteutviklingsoppgaver og forhåndssalgsstøtte. Hovedoppgaven er å sikre effektive og raske leveringsprosesser, med tilsvarende ressursplanlegging av våre skyeksperter og skyingeniører
    • Rekruttere, utvikle og lede et leveringsteam med høy kaliber som administrerer ressursplanlegging og begrensninger, og sikrer at teamets prosesser og oppgaver utføres effektivt
    • Opprette og implementere en prosjektleveransestrategi, inkludert kontinuerlige forbedringer av effektivitet, budsjetter og prosesser mens vi skalerer
    • Håndtere implementeringsprosjektets tidslinjer, budsjetter og kvalitet
  • Bygge partnerskap og samarbeide med teamledere for å utvikle gode driftsrutiner

Utdannelse: 

  • Bachelorgrad eller høyere innen IT, forretningsadministrasjon eller et annet relatert felt. Relevant erfaring i kombinasjon med annen høyere utdannelse kan også vurderes

Erfaring: 

  • Erfaring med å lede og utvikle team av høyt kvalifiserte fagpersoner
  • Dokumentert suksess med å utforme og implementere strategier for kundesuksess og levering av IT-tjenester
  • Bevis på tidligere resultater med å oppnå vekst, effektivitet og kundetilfredshet i tidligere stillinger
  • Erfaring med å håndtere komplekse kundeutfordringer og løse dem på en effektiv og tilfredsstillende måte

Personlige egenskaper: 

  • Sulten og utfordrende profil som liker å fokusere på kontinuerlige forbedringer
  • Evner å tenke og forstå verdikjede fra ende til ende
  • Strukturert og prosess styrt
  • Tar ideer og operasjonaliserer disse for videre skalering
  • Gode lederegenskaper og dyktig til å kommunisere muntlig og skriftlig
  • God kommersiell forståelse og evne til å arbeide både strategisk og operativt
  • Analytiske egenskaper
  • Høy arbeidskapasitet
  • Være en viktig pådriver i organisasjon

Vi tilbyr:

  • Mulighet til å bygge unike kundereiser & sørge for at Ironstone leverer “state of the art” tjenester
  • Mulighet til å jobbe hos en ledende IT-tjenesteleverandør og Microsoft Gold Partner med Komplett Group som langsiktig eier
  • Flat og smidig organisasjon hvor ting skjer raskt
  • Fleksibilitet i arbeidstid og plassering (hybrid/hjemmekontor)
  • Kontorer 3 min fra Oslo S og sentralt i Stockholm (vi flytter inn i nye lokaler ved Stortinget med kantine og treningsrom september 2023)
  • Konkurransedyktig lønn og goder
  • En av markedets beste forsikringer, pensjon og alt det der
  • Vi dekker trening, bredbånd og telefon

Kontaktinformasjon:

Markus Levang Johnsen
Business Support
post@ruud-executive.no
 

Flere søk som dette