Avdelingsleder Oppgjørskommunikasjon
- Arbeidsgiver
- Fremtind Forsikring AS
- Sted
- Oslo
- Søknadsfrist
- Snarest
Vis mer
- Bransjer
- Bank / Finans / Forsikring
- Stillinger
- Informasjon / Kommunikasjon, Leder
- Arbeidstid
- Fulltid
- Jobbtype
- Fast
- Sektor
- Privat
Stillingsopplysninger
Fremtind er Norges tredje største forsikringsselskap, men vi har ambisjoner om og jobber for å bli nummer én i bransjen. Vårt viktigste oppdrag er å hjelpe og motivere folk til å ta vare på helsen, verdiene og omgivelsene sine - og vi skal være der når det trengs. Dette gjør vi gjennom smart bruk av teknologi, datafangst og utvikling av nye tjenester. Vi har over 1 000 ansatte som hver dag jobber med å lage produkter og tjenester som betyr noe i folks liv. Fremtind er eid av SpareBank 1 og DNB, og gjennom bankene har vi dialog med store deler av Norges befolkning - det gir oss påvirkningskraft.
Vil du etablere ny avdeling innen kommunikasjon?
Regress? Aldersfradrag? Sikkerhetsforskrifter? Forsikring er litt for ofte vanskelig. Da blir det også vanskelig å være forsikringskunde.
I Fremtind skal det skal være enkelt å være forsikringskunde. Da er det ikke nok med smart teknologi eller bunnsolid juridisk kompetanse. Vi må også kommunisere enkelt og tydelig til kundene våre.
Det er her du kommer inn i bildet. For nå setter Fremtind sammen en helt ny avdeling som skal ha hovedansvaret for kundekommunikasjon i forsikringsoppgjør.
Avdelingen trenger en strukturert, analytisk og kommunikasjonsfaglig sterk leder. Du skal blant annet:
- bidra til at kunden kjenner igjen Fremtind fordi vi skriver og snakker med «Stemmen vår»: Modig, presist og varmt
- bidra til at kunden raskt og enkelt kan bruke forsikringen sin
- etablere og forme den nye avdelingen, herunder analysere behov for flere ressurser
- jobbe tett sammen med de andre kommunikasjonsmiljøene på huset
- motivere og lede ditt fremtidige team med kommunikasjonsfolk, samtidig som du gir dem rom til å finne veien selv
Vi ser etter deg med høyere utdanning, helst på masternivå. Du bør ha minst fem års relevant kommunikasjonsfaglig erfaring, som gjerne inneholder omdømmestyring og kundesentrert, markedsorientert kommunikasjon. Du har ledererfaring og evner å navigere i komplekse landskap. Du skal etablere en ny avdeling, så evne til å analysere behov vil være viktig. Du tenker helhet, og har dessuten et genuint ønske om å få til en mer datadrevet tilnærming til kundekommunikasjon.
Vi kan tilby en stilling med stort ansvar og påvirkning, samt faglige utviklingsmuligheter; intern mobilitet er noe vi fokuserer på. Det er konkurransedyktig lønn, gode pensjons- og forsikringsordninger og fleksible arbeidstidsordninger.
Vårt arbeidsmiljø er uformelt og hyggelig, kompetent og arbeidsomt. Vi har en god kultur, mange ulike typer sosiale sammenkomster både for seksjonen og for selskapet. Vi holder til i moderne lokaler midt i Oslo sentrum, med god kantine, shuffleboard, bordtennis og treningsrom, for å nevne noe. Hos oss skal folk trives!
For eventuelle spørsmål, kontakt Compass Human Resources ved Anne Marit Heber Nærby på 924 49 114 eller Henrik Sandberg på 481 76 008. Søknad med CV sendes snarest via søkeknappen. I henhold til GDPR ber vi deg ikke sende CV og andre personopplysninger direkte til kontaktpersonen. Søknader behandles fortløpende.
--------------------------------------------------------
Vennligst referer til DN.no i din søknad.
Firma
Forsikringsløsninger for en ny tid.
SpareBank 1 og DNB har gått sammen om å bygge et forsikringsselskap som skal kjennetegnes av digital innovasjon og fornyelse. Fremtind er allerede landets tredje største forsikringsselskap, og landets største med distribusjon gjennom bank.
Vi er i overkant av 900 medarbeidere som hver dag jobber med å lage produkter og tjenester som betyr noe i folks liv. Sammen med bankene, kundene og partnerne tar vi nå nye steg og forbereder oss på en ny og spennende hverdag.
- Sted
-
Oslo
NO
Få jobbvarsler
Opprett et jobbvarsel og få tilpassede jobbanbefalinger rett i innboksen din.
Opprett varsel